1.Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Voor elke geplaatste bestelling genereren we een individuele subpagina, die alleen toegankelijk is voor de persoon die de bestelling plaatst. Een link naar deze pagina is opgenomen in de e-mail die de koper na de aankoop ontvangt. Vanaf deze pagina kun je de status van de bestelling controleren en krijg e een link waarmee je het pakket en het nummer ervan kunt volgen. De informatie op de website van de vervoerder wordt niet regelmatig bijgewerkt. Maak je geen zorgen als je de informatie die je nodig hebt na ontvangst van je link niet vindt. Op de pagina’s wordt de informatie meerdere malen per dag bijgewerkt, meestal rond het middaguur en middernacht. Wij raden je aan om op deze tijden de tracking van de pakketten te controleren.
2. Wat zijn de afmetingen van de stoel?
Je kunt gebruik maken van de informatie in de productbeschrijving op de productpagina, die de minimum/maximumhoogte en het gebruikersgewicht aangeeft voor een bepaalde stoel.
3. Wat zijn de afmetingen van de stoel?
De afmetingen van alle modellen zijn te vinden in de productbeschrijvingen op www.gamvis.nl
4. Een bestelling wordt nog op dezelfde dag verzonden:
Bij de ontvangst van de betaling vóór 12:00uur (maandag – vrijdag , m.u.v. feestdagen),
Als u heeft gekozen voor een directe betaalmethode: iDeal/ Mollie (Creditkaart & Debitkaart) / Sofort Banking / Bancontact / Giropay / Bankoverschrijving / Klarna PayLater
Als de artikelen op voorraad zijn (uitgesloten zijn artikelen die niet op voorraad zijn, artikelen met een afwijkende levertermijn en artikelen in de voorverkoop).
4b. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Na ontvangst van uw betaling zal de levering van uw bestelling 2 tot 4 werkdagen* in beslag nemen.
Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een verzendbevestiging per mail met track en trace informatie. Bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Warschau, Polen (op dezelfde manier als Secretlab.eu, het populairste merk voor gamestoelen ter wereld).
Voor leveringen binnen Nederland wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst die zelf de bezorgroute indeeld.
Wij hebben geen invloed op het exacte tijdstip waarop uw bestelling op het afleveradres bezorgd zal worden.
Worden geleverd op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) tussen 08:00 uur en 20: 00 uur.
* Gamvis kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele vertragingen in de verzending als gevolg van vertragingen bij de douane of vervoerders, en onvoorziene omstandigheden buiten onze controle.
5. Welke koeriersdienst levert het product af?
Het product wordt bezorgd via DPD (DPDGROUP – DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION)/ GLS (GENERAL LOGISTIC SYSTEMS).
6. Hoeveel moet ik betalen voor de bezorging?
De verzendkosten zijn gratis binnen Nederland.
7. Hoe kan ik de bestelling betalen?
I. MOLLIE (CREDITKAART/DEBITKAART)
II. IDEAL (ONLINE BETALEN VIA UW EIGEN BANK)
III. KLARNA PAY LATER
IV. SOFORT BANKING
V. BANCONTACT
VI. GIROPAY
8. Kan ik in termijnen kopen?
Nog niet. We zullen deze service binnenkort aanbieden.
9. Ik gaf het verkeerde verzendadres op. Hoe verander ik dat?
Als je jouw adresgegevens wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via e-mail (info@gamvis.eu) of via het contactformulier.
10. Zit het product al in elkaar, of moet ik het in elkaar zetten?
De producten die wij aanbieden moeten zelf nog in elkaar gezet worden. Dit komt door de grootte van het product en het ontwerp. Elk product wordt geleverd met een duidelijke handleiding, die elke gebruiker door het montageproces zal leiden.
11. Krijg ik een btw-factuur?
We accepteren alleen btw-nummertransacties voor bulkbestellingen (5 stoelen of meer). Wij werken in BTW OSS (One Stop Shop). Neem contact met ons op via info@gamvis.eu als u een bulkbestelling wilt plaatsen en een btw-OSS-factuur van ons wilt ontvangen. Het standaard aankoopdocument is een ontvangstbewijs.
12. Hoe dien ik een klacht in?
Om een klacht in te dienen is het voldoende om een ingevuld klachtenformulier met foto’s van de schade naar het volgende adres te sturen: support@gamvis.eu
13. Hoe lang is de garantie op Gamvis producten?
De garantieperiode is 24 maanden voor klanten (prive persoon) en 12 maanden voor bedrijf klanten (B2B)
14. Is het mogelijk om een stoel terug te sturen?
Retourneren kan tot 14 dagen – ja – wij geven onze klanten de mogelijkheid om de stoel binnen 14 kalenderdagen na leverdatum te retourneren – in dit geval accepteren wij retouren van geopende en geassembleerde producten.
15. Is het mogelijk om een stoel om te ruilen?
Helaas bestaat deze mogelijkheid niet.
16. Hoe maak ik de gamingstoel schoon?
Onze stoelen zijn gemakkelijk schoon te maken – een vochtige doek is het enige wat je daarvoor nodig hebt.
17. Van welk materiaal is de leren bekleding gemaakt?
De bekleding van onze stoelen is gemaakt van duurzaam en gemakkelijk te reinigen PrimeLeather+ ecoleer of ProMaterial+ / ProMaterial+ 2.0 stof (Gamvis ELITE 2.0 XL model).
18. Hoe kun je de Gamvis gamestoelen verstellen?
Onze stoelen hebben verstelbare zithoogte, kunnen schommelen en de rugleuning kan gekanteld worden; de armleuningen en beide kussens zijn verstelbaar.
De armleuningverstelling en de rugleuningfuncties zijn niet van toepassing op het “Gamvis HYPER”-model.
19. Zijn de kussens verstelbaar/afneembaar?
Ja, de kussens zijn verstelbaar (op en neer) en gemonteerd op een rubber/gespband (hoofdsteun) en gespriem (rugkussen).
20. Waar kan ik een model persoonlijk bekijken, testen en kopen?
Helaas hebben we op dit moment geen eigen showroom. In de gamingstoel sector hebben zelfs de grootste wereldmerken geen showroom.
21. Kan de rugleuning in een ligstand worden gezet?
Ja – de rugleuning kan in een ligstand:
*EXPERT / PHANTOM / FURIOSO –> 90-170 graden
*ELITE 2.0 XL –> 90-140 graden
behalve in het Gamvis HYPER model –> enkel en alleen kantelfunctie 90-120 graden
22. Is de rugsteun hard of zacht?
De rugsteun in onze stoelen is zacht. Het is gemaakt van materiaal dat ideaal past bij de wervelkolom.
23. Past de stoel bij mijn bureau? / past de stoel onder mijn bureau?
Voordat je een stoel kiest, is het de moeite waard om de afmetingen van een bepaald model te controleren op om te bepalen of de stoel geschikt is voor jouw bureau.
24. Moet ik in geval van een klacht de hele stoel terugsturen of alleen het beschadigde deel?
Je hoeft geen deel of de hele stoel op te sturen – wij doen dat voor je: als de klacht wordt geaccepteerd, sturen wij een bepaald deel of een hele nieuwe stoel naar je op(afhankelijk van de aard van de schade).
25. Kan ik een elektronische versie van de instructies krijgen?
Ja, je kunt de elektronische versie van de handleiding voor een geselecteerd product downloaden.