Retouren & Claims

RETOUREN & CLAIMS

OPMERKING: Voor een eventuele teruggave van de fauteuil kunt u contact met ons opnemen via e-mail onder: SUPPORT@GAMVIS.EU

OPMERKING 2: ALGEMEEN, ZEND de fauteuil naar HET POSTADRES DAT ONDER PUNT 5 WORDT GEGEVEN Over de terugtrekking UIT de OVEREENKOMST (hieronder)

VORDERINGEN

1.alle vorderingen dienen per e-mail aan ons bedrijf te worden overhandigd.

2. IN BESTELLING TOT BESTEMMING VAN EEN COMPLAINT EFFECTIVITEIT, HET TOEPASSINGSFORMULIER MOET WORDEN INGESLOTEN, is beschikbaar om te downloaden onder de link onderaan deze pagina.

3.op het klachtenformulier van de goederen moet u ATTACH Een bewijs van aankoop van ons bedrijf.

4. IN GEVAL VAN NOOD KUNNEN WIJ U VRAGEN EEN PRODUCT NAAR ONS TE STUREN OM DE BILLIJKHEID VAN DE KLACHTEN TE ONDERZOEKEN EN TE VERIFIËREN.

 

TERUGTREKKING van de overeenkomst zonder opgave van redenen (wettelijk BEPAALD)

  1. HET WETTELIJKE RECHT OM HET CONTRACT ZONDER REDEN TE HERROEPEN, DAT VAN TOEPASSING IS OP ALLE PRODUCTEN.
  2. HET RECHT IS GELDIG BINNEN 14 KALENDERDAGEN VANAF DE DATUM VAN ONTVANGST VAN HET PRODUCT.
  3. INFORMEER ONS PER E-MAIL OVER UW VOORNEMEN OM GEBRUIK TE MAKEN VAN HET RETOURRECHT.
  4. BEVESTIG DE INGEVULDE OPNAMEVERKLARING AAN DE DOOS MET DE STOEL.
  5. VOORSCHRIFTEN HET PRODUCT VOOR TERUGZENDEN, DOOR POSTEN OF EEN KLANT, TERUGZENDEN DE Fauteuil NAAR HET ADDRESSEER:

GAMVIS MARCIN NAKLICKI, GWIAŹDZISTA 7A/4, 01-651 WARSZAWA, POLEN

  1. BINNEN 14 KALENDERDAGEN NA DE DATUM VAN AFHALING VAN DE GOEDEREN DOOR DE KOERIER ZULLEN WIJ DE BETAALDE BEDRAGEN TERUGBETALEN. De terugbetaling zal worden uitgevoerd op dezelfde manier als de betaling voor het product, maar dan zonder enige vorm van betaling.

 

LINKS voor de formulieren:

  1. HERROEPINGSFORMULIER
  2. PRODUCTKLACHTENFORMULIER
  3. INFORMATIE OVER DE MOGELIJKHEID OM ZICH UIT HET VERKOOPCONTRACT TERUG TE TREKKEN

 

 

EXTRALEGALE manieren om KLACHTEN EN CLAIMS te maken

  1. DE KLANT, DIE EEN CONSUMENT IS, heeft onder andere DE VOLGENDE MOGELIJKHEDEN VAN GEBRUIK VAN EXTRAJUSTISCHE METHODEN VOOR DE GEBRUIKSAANWIJZING VAN DE GEBRUIKSAANWIJZINGEN EN DE VORDERING VAN VORDERINGEN:
    • IS VERBINDENIS VAN DE TOEPASSING VAN DE PERMANENTE CONSUMENTENBEDRIJFSLEVEN met een handelsinspectie MET EEN VERZOEK OM DE AFSTANDSBESCHIKKELING VAN EEN VERKOOPOVEREENKOMST in te stellen;
    • IS VERPLICHT om de VOIVODESHIP-INSPECTOR VAN DE HANDELSINSPECTIE te VERZOEKEN MET EEN VERZOEK OM DE MEDIATIEPROCEDURE te INITIËEREN OP DE BIJZONDERE BIJ DE KLANT EN DE VERKOPER;
    • KAN GRATIS HULP KRIJGEN BIJ HET WINNEN VAN HET GESCHIL TUSSEN U EN DE VERKOPER, OOK MET BEHULP VAN EEN GRATIS STEUNPUNT (STADS)CONSUMENTENSPECIALIST OF MAATSCHAPPELIJKE ORGANISATIES DIE WETTELIJK VERANTWOORDELIJK ZIJN VOOR DE BESCHERMING VAN DE CONSUMENT (WAARONDER POOLSE CONSUMENTENBOND, POOLSE CONSUMENTENVERENIGING). ADVIES IS GEGEVEN DOOR DE CONSUMENTENFEDERATIE OP HET GRATIS NUMMEr 800 007 707 EN DOOR DE CONSUMENTENVERENIGINg via: PORADY@DLAKONSUMENTOW.PL;
    • DIEN UW KLACHT IN VIA HET EU ODR ONLINE PLATFORM, BESCHIKBAAR OP HET ADRES: HTTP://EC.EUROPA.EU/CONSUMERS/ODR/.
Veilige Levering

Wij bieden een verzekerde GLS levering.

 

2 jaar GARANTIE

Garantie van 2 jaar op alle stoelen.

 

14-DAGEN bedenktijd

Je kunt het product binnen 14 dagen na aankoop retourneren.

 

SSL VEILIG BETALEN

Veiligheid van betalingen wordt gegarandeerd door SSL Certificaat.